منتديات مدرسة إطسا الإعدادية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمة حق ومحدش يزعل

Reem Ashour
Gogo Ayoub
Esraa
Mohamed Khaled
mahdy
Mazen Habib
Abdelrahman Farhat
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
?? ?????
زائر

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 3:18 am

بصوا يا جماعه من غير اى زعل انا داخل اقول كلمة حق ودى وجهة نظرى اللى حصل فى اوائل الطلبة ده ماكنشى ينفع خالص المفرود على الاقل كان يترشح من كل فصل اتنين مثلا ويتعمل ليهم امتحان على اللى يروح اوائل الطلبه لكن هما راحو اختارو اربعه من فصل واحد او تلاته من فصل واحد مع احترامى ليهم كان فىه ناس كتيرة شطار من الصبيان والبنات ودى وجهة نظرى وياريت محدش يزعل منها
????
زائر

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 3:27 am

والهي دي الة ادب اذاي يختاو كده

والي اختار اصلا ده مش عارف اذاي يختار ناس كده صحيح هوما فيهم ناس كويسين
بس فيهم ناس مكانوش يستاهلوا يدخلو اصلا وعلي فكره في بنات كتير احسن من الي راحو ومدخلوش المسابقه

بس يلا هما راحو ووكسونا وياريت الناس مديرين المنتدي ما يمسحوش الموضوع ده
Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط
تاريخ الميلاد : 06/12/1999

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 3:31 am

عييييييييب ياجماعة حصل خيييييير مش فارقة نطلع او لا عادى خلاااااااااااص
Mazen Habib
Admin
Admin
Mazen Habib

ذكر
السمك
التِنِّين
تاريخ الميلاد : 01/03/2000
العمل/الترفيه : pes 2012
المزاج : ماشي الحال

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 3:32 am

يا جماعه علي فكره ماينفعش كدا

وبعدين حتي لو انتوا شايفين ان اللي حصل ده غلط فا المفروض تروحوا تشكو للمسئول عن كل ده مش تغلطوا في الناس كدا وبعدين يا انون انته ايه اللي فيهم ناس مش محترمين علي فكره بقي دول كلهم احسن منك

وانا آسف لو غلط في حد من الي بيردو بس بجد المفروض اللي يشارك يشارك بأحترام
https://etsaprep.yoo7.com
mahdy

mahdy

ذكر
القوس
الفأر
تاريخ الميلاد : 12/12/1996

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 3:41 am

وبعدين بقى انتو هتولعو المنتدى تانى ولا ايه عادى يعنى مش فارقه مين يطلع ومين مايطلعشى وبعدين كلنا واحد اى حد يطلع وخلاص وبالنسبه للصبيان معظمهم متقبلين ان اللى طلعو دول محترمين وشطار فامش فارقه خالص مين اللى يطلع وبرده اللى كتب الموضوع ده ليه وجهة نظر لازم كلنا نحترمها
Mohamed Khaled

Mohamed Khaled

ذكر
العقرب
الفأر
تاريخ الميلاد : 01/11/1996

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 4:15 am

على فكره هو عندو حق المفروض كانوا عملوا امتحان علشان فى ناس كتير زعلانه ولو كانوا عملوا امتحان كان اية الهيحصل confused
????
زائر

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 4:54 am

يا جماعه انا مش قصدى اغلط فى حد والله بس حااااااااجه تعصب نخلص من حكايه النشاط الرياضى اللى مفروض انه تحت ايد مدرس الالعاب والمدير وتطلع انه بادء من 15\10 واحنا تعرف من يومين والله اعلم المستخبى نيجى نسقط فى اوال الطلبه وعايزنا نفرح ههههههههههههههه معلش ما حدش يزعل من انووون
Esraa

Esraa

انثى
السمك
الثور
تاريخ الميلاد : 08/03/1997

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 5:02 am

على فكرة كل اللى بيكلم ده وبيقول وكسونا وماوكسوناش انتو مش حاسين بأى حاجة وياريت كنتوا دخلتوا بدلنا اصلا وتشوفوا الظلم اللى احنا اتعرضناله ومكنش حد واقف معانا وحقنا بيضيع كدة غير ابلة رقية مع احترامى ليها بس فعلا معملتش اى حاجة وشكرا اوى على اننا مش محترمين ووكسناكم بجد شكرا اوى على طريقة كلامكم وربنا اللى كان عالم بينا واننا نستاهل نفوز ونكسب عشان احنا حلينا بمجهودنا لكن هما اللى رفعهم فى الدرجات الاساتذة اللى كانوا معاهم وعموما لو انتو زعلانين احنا مضايقين اكتر منكم لاننا كان نفسنا بجد نكسب المدرسة وعلى فكرة انا مكنتش هرد اصلا بس انا رديت بس عشان تفهموا الموضوع صح ومتشكرة تانى على طريقتكم الذوق اوى

عدل سابقا من قبل Esraa في الإثنين ديسمبر 12, 2011 6:31 am عدل 1 مرات
Esraa

Esraa

انثى
السمك
الثور
تاريخ الميلاد : 08/03/1997

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 5:14 am

اه وبالنسبة لموضوع انهم مخدوش صبيان او من كذا فصل مش فصل واحد احنا قولنا لابلة رقية على الموضوع ده وقالت مينفعش عشان بياخدوا بالدرجات عشان محدش يقول دول خدوهم عشان ولاد مدرسين والتفكير الغريب ده والحمد لله على كل حاجة سواء كسبنا او خسرنا فى الاول وفى الاخر ده كله بتوفيق ربنا وقدر الله وما شاء فعل
????
زائر

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 7:58 am

انتوا خسرتوا لان انتوا روحتوا وانتوا مش حاسين بقيمة المسابقة عشان كده خسرتوا ولو كان الاخصائيين عملوا مسابقة كان يبقي افضل
مش تجيبوا ناس لسه جايين السنة دي وتدخلوهم
لو كانوا عملوا مسابقة وكسبتونا كنتوا هتحسوا بقيمة المسابقة
لكن انتوا ولا علي بالكم
السنة اللي فاتت عملنا انجاز في اوائل الطلبة وانتوا ضيعنوه
Mazen Habib
Admin
Admin
Mazen Habib

ذكر
السمك
التِنِّين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 10:03 am

يا جماعه اهدوا ما ينفعش كدا وبعدين ايه يعني اللي حصل الغلط مش غلط الطلبه اللي راحوا الغلط غلط المدرس اللي اختار ده اولا اما بقا بالنسبله للحج انون وانوا بيقول مش محترمين

فا انا بقولوا دول محترمين احسن منك ومش عاوز اكتر في الكلام علشان ما اغلطش فيك وبعدين المسابقه مكنش فيها ظلم ولا حاجه وانا بقول للناس اللي شاركت عاااااادي ومتزعلوش المسابقه خلصت وخلاص وقدر الله وماشئ فعل اما بالنسبه للناس اللي دخلت وكانوا المفروض ما يدخلوش فا ده مش غلطه وارجع مره تانيه واقول (ده غلط اللي اختار)وشكرا
Gogo Ayoub

Gogo Ayoub

انثى
الميزان
الثور
تاريخ الميلاد : 16/10/1997

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 11:39 am

ايه يا جماعة حصل خير بس انتوا لو كنتوا مكنهم مكنتوش هتقولوا كده فعلا لان هما جالهم اسئلة صعبة انتوا سورى يعني مكنتوش هتعرفوا تجوبوها اللى حصل ان هما كسبوا المدرسة الاولى وخسروا في التانية بس هما المفروض انوهم يدخلوا مسابقة واحدة بس كتر خيرهم فعلا على اللى هما عملوه والحمد لله على كل حاجة فعلا سوء كسبو او خسروا ده قدرهم
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور
تاريخ الميلاد : 13/10/1997
العمل/الترفيه : الكتابة
المزاج : مــــــــــــاشى الحال

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 11:41 am

عـــــــــــلى فكره هما لو زى ما بتقولوا ما يستهلوش ازاى هما اوائــــــــــل المدرسه هما خدوا الاوائـــــــــــل واعلى الدرجات لو كان اى حد فيكم جايب اعلى منهم ما كنش حد اعترض خااااالص انوا يكون فى المسابقة
وعلى فكره هما كانوا حسين بقيمتها كويس همــــــــــا انظلموا كتيييييييييير عشــــــــــان ماكنش فيه حد واقف معاهم وبدل ما انتوا عمالين تتكلموا كده وخلاص محدش حاسس بحاجه ولا عارف حاجه
وبعدين ماحدش منعكم انكم تبقوا اعلى الدرجات وكنتوا رحتوا المسابقه وشفنا شطرتكم وانجازكم الى مش بنشوفه فى الامتحانات
وعــــــــــلى فكره هما عملوا اللى عليهم وذياده وما يستهلوش خالص الى انتوا بتقولوه عليهم ده
ومعلومه ليكــــ يا انون انت هما محترمين اكتر منك بـــــ100ـــــــــــ مره
وكفايه بقى الى فيكم ده مش الواحـــــــــد يعمل الى عليه ويبقى ده جزاته فى الاخر هما مش زنبهم إن ماكنش حد واقف معاهم عشان يجبلهم حقهم كفايه قوى عليهم
انهم كانوا شايفين انهم بيتظلموا قدام عنيهم ومش قادرين يعملوا حاجــــــــــــه
واله انا كان نفسى الى بيتكلوا دول هما الى يروحوا المسابقه وكنا نشوف الابداعات يا سبحان الله
ربنـــــــــــــــــــا يهديكم
Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 1:45 pm

اقولكم بقى حاجة مع احترامى للجميع احنا (نمنا مغنطسيا) لما واحدة مش من مدرستنا ولسه جايه السنادى وبتقولوا بدرجات السنة اللى فاتت وطلعت ازاى الابلة دى والنبى وبعدين ما المدرسة بتاخدها ع مستوى المحافظة ايه هو اللى ظلم بس والنبى بلا حجج وكلام فاضى المفروض الوكسة اللى فيها الناس دى محدش يرفع وشوا بعد كده انتو اختاروكم وانتوا مش اهل ليها حرام اللى عملتوه على مستوى المدارس مش المحافظة كمان وبعدين مش ولاد مدرسين فى واحدة فيكم (قلة مندسة) ماكنتش معانا بقالها سنتين وداخله كده واللى مش عاجبه كلامى المنتدى مش محتاج اعضاء كتيييير والله يحذف نفسه او يقول وانا تحت امرو

مع السلااااااااااامة lol!
Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالإثنين ديسمبر 12, 2011 1:47 pm

ومحدش يغلط فى حد عشان ماطولش فى الكلام قال شطارتكم هى واحدة بس اللى كانت فيهم هى اللى تنفع والله والاحق والاجدر
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 3:30 am

انت بتتكلم على اى اساس كنت معاهم وشفت الظلم الى هما شافوه وبعدين فجأه كده غيرت رأيك ليه مش كان
عييييييييب ياجماعة حصل خيييييير مش
فارقة نطلع او لا عادى خلاااااااااااص

يا سبحان الله

والواحده الى مش من المدرسه بقلها سنين ودخلت دى مستواهــــــــــا اعلى بكتير منك
اه ولو حابب ترجع بالذاكره شويه هتشوف مين يستحق يطلع المسابقه ومين لا
وعلى فكره هيه مش حجج فاضيه لما قالوا انهم اتظلموا انتوا لو كنتوا موجدين كنتوا هتشوفوا ده بعينكم
هما ما كنش فيه مدرسين معاهم يخدلهم حقهم طبعاً
والمدرسه الثانيه كان معاهم اكتر من مدرس
الظلم هما الى شافوه ادامهم ولما اتكلموا وقالوا احنا بنتظلم ابله رقيه قالتلهم عيب ومينفعش اخلاص المسابقه خلصت
هما زنبهم ايه ان المدرسه ما كنتش مهتمه بالمسابقه وحدش كلف خااطره وجيه معاهم
همــــــــــا عملوا الى عليهم بس اتظلموا
يا جماعه غيروا تفكركم ده شويه
واعرفوا اصل الموضوع وبعــــــــــــــــد كده اتكلموا
وعلى فكره الى مش عاجبه كلامك يمشى ليه كل واحد ليه حق انوا يقول رأيه زيكـ بالظبط
Mr. Mahmoud

Mr. Mahmoud

ذكر
الجوزاء
التِنِّين
تاريخ الميلاد : 23/05/1988
العمل/الترفيه : مدرس تربيه رياضيه

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 3:36 am

ياجماااااااااعه براحه انتوا فى الاول والاخر اخوات قبل اى حاجه وبصوا من الاخر هما اتظلموا ومحدش يقول انى بدافع عن حد بس هما اتظلموا من اللجنه بتاع التحكيم وهما هناك ملقوش حد يتكلم عنهم ولا يعترض برايهم عن الظلم اللى وقع عليهم وانا كنت اتمنى انى اكون موجود علشان اتكلم باسم المدرسه كلها وميحصلش اللى حصل ده وعن نفسى انى كلمت ناس وعرفت انهم شبه اتظلموا وسواء خدوا حد من المدرسه ماكنش موجود السنه اللى فاتت احنا المفروض بعد الثوره احنا اتفقنا كلنا اخوااات واسره واحده والمعقول انهم اكيد ماكنوش عايزين ياخسروا وحتى الخساره دى انا بعتبره مكسب علشان يكفينا شرف المحاوله وبكفايه كلام بصيغه هما علشان احنا كلنا من مدرسه واحده وصيغتنا المفروض فى الكلام (احنا)ومعلش لو كنت طولت عليكم بس دى كلمه حق وحدش يزعل وفى الاول والاخر(((( و الاصل غلااااااب فى الاسلوب))والله المستعان thanks for you Arrow
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 3:45 am

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااريت بجد تفهموا الموضوع
ووقتها بجد هتعرفوا ان هما عملوا الى عليهم والغلط غلط المدرسه ان ماحدش جيه معاهم
هما اتظلمـــــــــــــوا وعلى فكره هما مديقين اكتر منكم بكتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييير جداً
يا ريت تحولوا تفهموا اصل الموضوع الاول وما تخدوش بكلام اى حد
ومكنش ينفع الاهانات الى انتوا بتوجهوها ليهم ده وهما ما عملوش اى ذنب للى انتوا بتعملوه ده
بجـــــــــــد جرااااااااااام عليكم هما مالهمش اى ذنب هما خدوا بالدرجــــــــــات والى جيه من بره دى الاوله على مدرستها وهيه درجتها جابت انها تكون فى المسابقه
مش ذنبها انهم اختاروها بس هما كلهم كانوا اهل للثقه وهيفضلوا كده عشان مش ذنبهم
خــــــــــــالص

انهم اتظلموا
وانا بعتذر لو اتكلمت بطريقه مش كويسه وغلط فى حد بس انا كنت حابه اوضح الموضوع مش اكتر

عدل سابقا من قبل Reem Ashour في الثلاثاء ديسمبر 13, 2011 3:48 am عدل 1 مرات
Radwa Ashour

Radwa Ashour

انثى
الحمل
الثور
تاريخ الميلاد : 23/03/1997

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 3:47 am

حبا بس اوصل رساله لعبدلله لو تفتكرو ا حصل في سنه سته ابتدائي نفس اللي حصل دلوقتي بس انتوا متظلمتوش انتو خسرتوا من غير متتظلموا فيريت تقدروا شويه انهم كانوا الدرجات ادام عنيهم ومش قدرين يخدو حقهم ماشي بعدين دي غلتط المدرسه عشان مبعتوش حد معاهم فيريت متحسبوش اللي راحوا وبرضوا حبه الفت نظرقوا علي الانجاز اللي انتوا عملتوا السنه اللي فاتت وهما بوظوه يعني ان فصل 3/3 كسبكوا ولا ايه الانجاز بظبط عشان بس نكون عرفين ولا تكونوا طلعتو اول فصل علي المدرسه واحنا مش وخدين بلنا واكتر الاوائل كمان طلعين من فصلنا ولو هتقولول بلاظلم اسماء احمد كانت طلعه الاوله في سته ابتدائي ده برضوا كان زعلم الحمد لله محدش كان معاها في ابتدائي واسراء محفوظ مامتها كانت في المدرسه ليه مطلعتهاش الاوله يريت تبطلو الكلام اللي بتضحكوا بيه علي نفسكوا ده تبرير انكم مش بتطلعوا الاوائل في المراكز الاوله واستاذ نونو ده ولا نونه لو حضرتك تقدر تواجه اللي انتا بتشتمهم دول علي الاقل قول انت مين ولا يمكن حضرتك خايف

واللي جت المدرسه دي بقي ليها حق انها تدخل وتاخد مكان في المدرسه زي اي حد هما مش هيخدوا بلجديد والاديم هما بيخدو بلشطار وعلي فكره والله محدش قال الصبيان ميدخلوش المدرسه هي اللي قالت فحضرتكوا ممكن تنزلو للمدير وتقلوله ومش عشان مش عرفين تجيبوا حأكو تاجوا تغلطوا في اللي راحو المسبقا وهما اساسا كانوا رفضين انهم يروحوا وكبتن جمال هوا اللي صمم علي ان دول اللي يروحوا وخلاص نص السنه مش فاضل عليها كتير وكل واحد هيعرف مستواه كويس
Mohamed Khaled

Mohamed Khaled

ذكر
العقرب
الفأر
تاريخ الميلاد : 01/11/1996

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 4:09 am

هما لو كانوا عملوا امتحان والاربعه ال راحوا اوائل الطلبة هما الطلعوا الاوائل على الامتحان مكانش فى حد هيزعل حتى لو خسروا
Radwa Ashour

Radwa Ashour

انثى
الحمل
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 4:20 am

علي فكره اللي راحوا مكنوش عارفين ان في اوائل طلبه غير في اسبوع الاعاده للانتخبات ماشي دي اول حاجه كمان الورق اللي كان معا ابله رقيه اللي مفروض هتديه للهيروح اوائل الطلبه هما مخدوش الورق ده الي ابل المسبقي بيوم يعني المدرسه غلطانه من الاول انا مقلتش لازم دول اللي يروحوا بس انا بقول متتهموش حد من غير متعرفوا ايه اللي حصل اوالاربعه اللي راحو ا المسبقا مكنوش عوزين يروحوا اصلا واول اللي مش كانوا عوزين يروحو ا اللي جت جديد المدرسه والاسدذا هما اللي صمموا عليهم وتاني حاجه موضوعا الورق اللي هما خدوه عشان يحفظوه كان كل واحد مفروض يحفظ اكتر من تلتين ورقه وقبل المسبقا بيوم طيب هيذكروا ولا هيحفظوا ورغم كدا كسبو ا اول مدرسه عشان استاذ جمال شعبان كان معاهم وراح كمان باصدفه عشان يراقب ولولا كدا كانوا برضو اتظلموا ولما مشي المدرس بتاع المدرسه التانيه اعد معا الموجه والنتيجه كانت طلعت ورجعت غيروها تاني لما المدرس دخل للموجه وهما اعدين مش عارفين يجيبوا حقهم ويمكن المدجرسه بتعتنا خسرت عشان هما مهتموش بالموضوع وده كمان الجزاء يعني مش المفروض تحملوهم هما الذمب
Mr. Mahmoud

Mr. Mahmoud

ذكر
الجوزاء
التِنِّين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 4:30 am

من الواضح اللى بيدخل ما بيحاولش انه يقراء المواضيع اللى فاتت وبياخد على اخر موضوع على العموم ياريت كفايه تجريح فى بعض واللى يدخل يشوف اللى قبل كده Exclamationوانا كده قولت اللى عندى وكان نفسى اتكلم فى موضوع احسن من كده واخر كلامى
قال تعالى( ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد ).وشكراَ Arrow
Mazen Habib
Admin
Admin
Mazen Habib

ذكر
السمك
التِنِّين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 4:44 am

يا جمعاه خلاص اهدو وحقكم عليا

وانا بالنيابه عن اسرة ادارة المنتدي والمواقع الالكترونيه بالمدرسه

بأتقدم بخالص الشكر والاحترام والتقدير لكل الطلبه اللي شاركو في المسابقه وبقول ليهم ما تزعلوش علي الخساره وعادي جدا الدنيه مكسب وخساره احنا خسرنا النهردا عادي اكيد هنكسب بعدين وبعدين المكسب والخساره بأيد ربنا مش بأيد اي حد من اللي دخلوا المسابقه وبعدين كل الي دخلو بيتقال عليهم طلبة مدرسة اطسا الاعداديه وانا مره ثانيه بأتقدم بالنيابه عن اعضاء ادارة المنتدي اعضاء مجلس ادارة المواقع الالكترونيه بالشكر لكل من شاركو في المسابقه وهم ( اسراء محفوظ- اسماء احمد عبدالعاطي -سميه- حسناء )وبقولهم عادي جدا ومتزعلوش من الخساره بس الانسان الكويس هو اللي يتعلم من الاخطاء بتاعته

وانا بقول تاني وتالت وعاااااااااااااااااااااااشر كل الناس الي في مدرسة اطسا الاعداديه محترمين وكلهم اخواتي وانا مش هسمح لاي حد في المنتدي انو يغلط فيهم .

واخيرا اتمنا ان تسامحوني ان اخطأت في احد

وتذكرو دائما (كل انسان يخطئ ويصيب فأن اخطات سامحوني وان اصبت ادعو لي)

.................وشكرا .................

Radwa Ashour

Radwa Ashour

انثى
الحمل
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 4:51 am

علي العموم يا معاذ احنا اضيقنا عشان اصحبنا اتظلموا وكمان المدرسه خسرت المسبقي وكمان انتوا فهمتوا الموضوع غلط هو ده اللي ضيقنا مش اكتر

وانا اسفه لو كنت غلط في اي حد
Gogo Ayoub

Gogo Ayoub

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 5:00 am

بـــــــــــــــس time out.... خلاص يا جماعة اللى حصل حصل خلاص مش ينفع نرجعه تاني انتوا عاملين تقولوا اوائل الطلبة ومش اوائل الطلبة ذكروا ووروهم مين اللى هيطلع في اوائل الطلبة السنة دى ان شا الله وزى ما المستر قال كلكوا اخوات ومينفعش نغلط فى اخوتنا كده وحصل خير ....
Radwa Ashour

Radwa Ashour

انثى
الحمل
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 5:09 am

والله عندك حق يا قمر الموضوع ميستهلش اساسا كل اللي حصل وانا مش كنت نويه ادخل اساسا بس الكلام استفزني عشان هما فهمين غلط خالص ومش عارفه ايه اللي بنهم وبين بنات فصل 3/3
Gogo Ayoub

Gogo Ayoub

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 5:21 am

اوكيشن يا جميل
Mazen Habib
Admin
Admin
Mazen Habib

ذكر
السمك
التِنِّين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 5:31 am

يا جماعه معلش معظم اللي كتبو الردود مكانوش يفهموا ايه اللي حصل
Mr. Mahmoud

Mr. Mahmoud

ذكر
الجوزاء
التِنِّين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 5:38 am

ااذا أردت اكتشاف أخلاق شخص فانظر إليه حين يغضب
و إذا أردت اكتشاف رقي شخص فانظر إليه كيف يتعامل مع من
أساء إليه!!
و إذا أردت اكتشاف عقل شخص فانظر إليه كيف يحاور من
يخالفه الرأي .
nehal mam

nehal mam

انثى
الثور
الثور
تاريخ الميلاد : 19/05/1997
العمل/الترفيه : singing
المزاج : gorgeous

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 6:15 am

انا بجد مش فاهمه ليه الزعل وليه الموضوع ده اساسا اللى عدا عدا خلاص وفات وماينفعش نرجعله تاااااااااااااااانى وانا فيه حد قالى انه اللى يعيط على حاجه فاتت ده نقصان من العقل وده على فكره مثل بس انا مش متذكراه كويس وياريت مايبقاش فيه خناقات تانى فالمنتدى علشان كده ماينفعش وكل واحد قبل ما يكتب كلمه يشوف الاول هو هايكتب ايه ويبقى الاسلوب احسن شويه فى الكلام ويا ريت نحترم بعضينا ولو انا غلطانه

سورررررررررررررررررررررى
Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 6:39 am

هدووووء قبل القراءة

احب اقول كلمتين مافيش غير هم الاخت ريم بتقول انا غيرت رأيى ليه انا ساعت ماقولت مش

فارقه اطلع ماكنتش النتيجة اتعلنت تمام لما قلت الكلام التانى من واقع التعصب لانى مدرستى

خسرت وبعدين ماليش دعوة بمستواها ولا بتاع انا ليا مش من المدرسة وبعد اذن سياتك

حاسبى فى كلامك ومرريه على دماغك الاول اوكـــــــ

ثانيا انا فهمت الموضوع لما المستر اتكلم وهو ماكنش بيتكلم خالص فى المنتدى اتكلم عشان

خاطر الموضوع كان مفهوم غلط

ثالثا بالنسبة لـ6 ابتدائى دى احنا صفينا فى المدرسة بامتحان عادل وهو اللى اخترونا على

اساسو تمام ثوانى محدش يزهق روحنا وصفينا لحد الجولة قبل النهائى حصل ظلم من موجه

رياضيات فمحدش ليه دعوة بقبل كده انا ليا فى الواقع

وانا بالنيابة عن اسرة المنتدى بشكر اللى حاولو لما فهمت الموضوع صح تمام انتو فهمتو انى

غلط ده عشان تعصبى

اولا واخير لو كنت غلط فى حد سامحونى لانى كنت عصبى معلش

بس خلاص خلص الموضوع مش الناس اللى مادخلوش المسابقى بيشتمو بعض

خلص الموضوع

واحب اقول

Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 6:53 am

بصو ياجماعة احب اقول حاجة مش بحب حد يزعل منى انا بتقدم بخالص الشكر والتقدير للى ساهم فى المسابقة
انا الاول كنت فاهم الموضوع غلط قبل ماعرف كل حاجة وخلاص ياجماعة

ارجو ان محدش يزعل منى خاااااالص لتانى مرة بقولها

وبعتذر لكل حد اتغلط فيه اعذرونى ياجماعة
Mr. Mahmoud

Mr. Mahmoud

ذكر
الجوزاء
التِنِّين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 7:08 am

ياجمااااااااعه الحمد الله الدنيا كده رجعت لمسارها وبشكر اعضاء المنتدى على التفهم ويارب ابعد وسوسة الشيطان انون اللى ولع الدنيا ومش مهم نعرف هو مين بس زى ما قولت يكفيهم شرف المحاوله وبكفايه كلام بصيغه هما ونخليها احنا وبشكر عبدالله لما عرف الصح وفهم الصح رجع فى رايه وصلح من رايه وده(
(( دعاء المذاكرة ))

" اللهم إنى أسألك فهم النبين , وحفظ المرسلين

والملائكة المقربين , اللهم اجعل ألسنتنا عامرة بذكرك

وقلوبنا بخشيتك , وصدورنا بطاعتك

إنك على ما تشاء قدير يارب العالمين

(( دعاء الإنتهاء من المذاكرة ))

اللهم إنى أستودعك ما قرأت وما حفظت وما تعلمت

فرده لى عند حاجتى يارب العالمين . . . . . . .
)هديه بسيطه منى نبدا نعمل بيه بقى flower
احمد حسين
Admin
Admin
احمد حسين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 8:47 am

ياحماعة انا مكنتش بدخل ارد علشان محدش يزعل منى بس انا كنت متابيع من اول الموضوع
وانا بقدم خالص شكرى لكل اللى اشتركوا فى المسابقة وعلى العموم الخسارة لينا كلنا والمكسب لينا كلنا
وانا بعد مافهمت الموضوع من مستر محمود عرفت ان اللى اشتركوا فى المسابقة وخسروا ماكنش الغلط منهم
وانا متاسف على اي غلط اتوجه ليهم او لاى حد تانى
وعلى العموم اللى قالوا ساعت مسابقة ستة ابتدائى احنا خسرنا فى الجولة التانية على مستوى المحافظة
وياريت نقفل الموضوع ده علشان ميحصلش زعل زيادة عن كدة
وعلى العموم انا يكفينى شرف المحاولة وشـــــــــــــــــــــــــــــــــــكــــــــــــــراَ
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 10:53 am

عـــــــــلى فكره يا عبدالله انا ماكنش قصدى على ابتدائــــــى خالص انا اصلن مش فاكره اى حاجه ساعتها وانا لما رديت
عليكـ كنت بردوا متعصبه من الردود وانا لو غلط فيك او قلت حاجـــــــــه ديقتك او ديقت اى حــــــــــــــــــد على المنتدى منى انا بعتذر ليه بس انا ماكنش قصدى اى حاجه وماكنش قصدى انى اغلط فى حد او اذعل حد منى
خلاص بقى حصل خير المهم ان انتوا فهمتوا الموضوع صــــــــــــــــح واتحل وعرفتوا ان ماكنش ليهم اى ذنب
وانا بعتذر مره تانيه لاى حد انا كلمته بطريقه مش كويسه
واحنا كلانا اخوات ويعنى عادى والموضوع اتحل ........................وخلاص
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 11:00 am

وشكـــــــــــــــــراً ليك يا مستر محمود
من غيرك كنا هنفضل فى نفس المشكله

عدل سابقا من قبل Reem Ashour في الخميس ديسمبر 15, 2011 3:25 am عدل 1 مرات
Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:05 pm

خلاص خلص الموضوع وانا تقبلت الاعتذار وصافى يالبن مش عارف الباقى
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:06 pm

خلااااااااااااااااااااااااااااص بقى
اقفلوا الموضوع
الموضوع انتها خلاص وموضوع حسناء احنا اتكلمنا فيه وخلاص

وواتوضح ايه الى حصل
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:07 pm

حليب ............. ياقشطه
Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:16 pm

ايوووووووووون كده قشطة
Reem Ashour

Reem Ashour

انثى
الميزان
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:48 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Radwa Ashour

Radwa Ashour

انثى
الحمل
الثور

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 3:19 pm

علي فكره يا عبدلله انت واحمد حسين انا مكنتش اقصد انكم خسرتوا او كدا انا بقول ان ده ممكن يحصل يعني عادي مش ضروري ان اي حد يدخل اوائل طلبه المفروض انوا يكسب وعلي العموم انا اسفه لو كنت ضيقت حد بكلامي بس بسراحه يا عبدلله انت كلامك استفزني اوي عشان كدا رضيت الرد ده وانا اسفه مره تانيه وخلاص الموضوع اتقفل واحنا كلنا اخوات ومش هنتخانق عشان موضوع زي ده

ومرسي كتير يا مستر محمود بصراحه انتا هديت الموقف وبصراحه انتا اللي حليت المشكله

وبقول انا اسفه تاني ويا ريت محدش زعل من كلامي
Abdelrahman Farhat

Abdelrahman Farhat

ذكر
القوس
القط

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالأربعاء ديسمبر 14, 2011 3:04 am

اوكــــــــــ محدش هيزعل

صحيح انا بعتذر جدا لانى قلت هنطلع انا وفصلى نعمل اذاعة وحصلت ظروووف ومستمرة معانا وبنعتذر تانى اننا مش عارفين نقدمها وان شاء الله هنقدمها ان ماكنش الترم ده يبقى التانى عشان ده هيخلص ^__^
Mr. Mahmoud

Mr. Mahmoud

ذكر
الجوزاء
التِنِّين

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالأربعاء ديسمبر 14, 2011 5:56 am

ازيكم الحمد الله انكوا اتفهمتوا وايوه كده هو ده الاسلام تسامح ومحبه وتعاااون وعلى فكره مش انا اللى استـــــاهل الشكر والله اللى يستاهل اكونت (انووون)لانه خلاكم تختلفوا وولع الدنيا علشان نشوف انكم كلكم اخوات وخلاكم تستفيدوا من الخطا والهزيمه فا انا بقوله ميرسى علشان عرفتينى على نااااااس محترمه وموضوع حسناء خلص وقولنا بقى اسمها فى كشوف المدرسه يعنى واحده منكم تمااااااام وكده والله المستعان
قيل: من ترك فضول الكلام منح الحكمة ومن
ترك فضول النظر منح
الخشوع ومن ترك فضول الطعام منح لذة العبادة ومن ترك فضول الضحك منح الهيبة
ومن ترك المزاح منح البهاء ومن ترك حب الدنيا منح الآخرة ومن ترك الاشتغال
بعيوب غيره منح الإصلاح لعيوب نفسه

كلمة حق ومحدش يزعل 5464646
mahdy

mahdy

ذكر
القوس
الفأر
تاريخ الميلاد : 12/12/1996

كلمة حق ومحدش يزعل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة حق ومحدش يزعل   كلمة حق ومحدش يزعل Alarmالأربعاء ديسمبر 14, 2011 9:20 am

عندك حق يا مستر شكرا يا انون وعاشت الاسامى يا كبير

كلمة حق ومحدش يزعل
صفحة 1 من اصل 1